Televizor LED Curbat Smart Samsung, 108 cm, 43KU6672, 4K Ultra HD recenzie

televizoare LED Curbat Smart Samsung ieftine

Televizor LED Curbat Smart Samsung, 108 cm, 43KU6672, 4K Ultra HD: vezi pareri despre tv, citeste recenzia si comanda la pret ieftin online. Vrei sa faci o alegere buna? Citeste recenzia televizorului si vezi cele mai bune televizoare LED Curbat Smart Samsung si televizoare 108 cm la reducere.

Pareri Televizor LED Curbat Smart Samsung, 108 cm, 43KU6672, 4K Ultra HD: cred ca acest televizor 4K Ultra HD este foarte bun in ce priveste specificatiile si pretul si mai ales raportul calitate pret. A obtinut nota de 5/5 din 3 review-uri. Iti recomand sa vezi daca e la reducere in magazinul Emag.ro

Televizor LED Curbat Smart Samsung, 108 cm, 43KU6672, 4K Ultra HD reduceri: cauti un pret ieftin? in mod normal, acest televizor are pretul de 3.299 Lei, insa il gasesti si mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate, transport gratuit si promotiile care va permit sa economisiti.

Buton comanda

televizoare LED Curbat Smart Samsung 4K Ultra HD

Mai multe poze pe Emag >>

Desciere si specificatii: Experimenteaza emotia din spatele culorilor naturale
Tehnologia Active Crystal Color are la baza o sursa de lumina albastra si un invelis de fosfor de culoare verde si rosu, reusind sa redea o lumina la o puritate ridicata si o gama larga de culori naturale si bogate. In plus, reduce consumul de energie datorita rapiditatii procesului. Optimizare a calitatii continutului aproape de cel UHD
Ultra Clean View analizezaza continutul utilizand un algositm avansat de filtrare si reducere a zgomotului e fundal. Chiar si in cazul continutului de rezolutie Full HD, HD sau SD, te poti bucura de imagini la o calitate apropiata de cea UHD. Fiecare detaliu cu rezolutia uluitoare 4K UHD
Experimentati detaliile pline de viata cu rezolutia UHD, de 4 ori mai mare decat a unui televizor Full HD. Datorita culorilor realiste si luminozitatii optimizate, continutul vizualizat va va surprinde in mod placut. Procesul unic UHD Upscaling in 4 pasi, dezvoltat de Samsung, imbunatateste modul in care continutul video si jocurile preferate sunt redate, asigurandu-le cea mai buna rezolutie posibila. Tehnologia proceseaza semnalul de intrare astfel incat materialul sursa sa fie afisat la o calitate cat mai apropiata de cea UHD. In plus, sunt alocate resurse ale procesorului spre anumite zone ale imaginii care necesita accentuarea detaliilor. Prin acest proces revolutionar, continutul conventional devine impresionant. Auto Depth Enhancer
Imaginile prind viata cu tehnologia Auto Depth Enhancer de la Samsung. Televizorul aplica diferite niveluri de imbunatatire a contrastului pentru diversele zone si obiecte de pe ecran, pentru a oferi imagini de o mai mare profunzime. Experimentati vizualizarea captivanta pe ecranul curbat al televizorului dvs. Samsung. Descoperiti cea mai captivanta experienta de vizionare, pe care numai un televizor curbat o poate oferi
Televizorul revolutionar cu ecran curbat de la Samsung va transpune intr-o noua lume a vizionarilor captivante si va face sa va simtiti in mijlocul actiunii, datorita curburii optimizate in functie de dimensiunea ecranului, oferind un camp de vizualizare mai larg si o distanta de vizualizare unitara fata de pozitia dvs. preferata, comparativ cu un ecran plat. Acces rapid si intuitiv la toate sursele de continut
Noul Smart Hub a fost definit intr-un mod intuitiv, incat acum regasesti toate categoriile de continut preferate, canal TV, aplicatii de continut, jocuri si multe altele, intr-un singur loc. Acum, utilizatorii pot accesa continutul preferat de indata ce pornesc televizorul. Optimizarea rezolutiei la UHD imbunatateste calitatea imaginilor pe care le vizionati
Datorita motorului grafic UHD de la Samsung, va puteti bucura de diverse tipuri de continut la o calitate a imaginii de nivel apropiat celui UHD, chiar daca acesta provine dintr-o sursa Full HD, HD sau SD. Tehnologia Samsung inovatoare in 4 etape imbunatateste calitatea transmisiunii emisiunilor TV si filmelor, precum si pe cea a aplicatiilor de continut. Aceasta inseamna ca, pe langa faptul ca proceseaza sursele UHD la rezolutia ultraclara 4K, poate chiar sa converteasca un continut cu rezolutie redusa pana la un nivel de claritate apropiat acestuia. Distribuiti cu usurinta continutul pe televizor
Sistem integrat dintre dispozitivele Smart (telefon, tableta, laptop) si Smart TV va permite sa vizualizati continutul la cea mai buna calitate a imaginii, direct pe ecranul televizorului, in timp ce dispozitivul smart ruleaza celelalte functii. Totul este posibil cu aplicatia Smart View de la Samsung ce va ofera o convergenta uimitoare si conectivitate simpla. Viteze mai mari, performanta mai buna
Procesorul performant Quad Core mentine viteza televizoarelor Smart Samsung la un nivel superior, astfel incat sa reactioneze instantaneu la comenzi si la aplicatiile care ruleaza. De asemenea, va ofera viteza necesara pentru a va bucura de multitasking, intuitiv si rapid. Incearca experienta Smart cu noul sistem de operare Tizen
Tizen optimizeaza performanta televizorului Samsung Smart TV, asigurand o navigare rapida si intuitiva, atat pentru accesul la canalul TV, cat si la toate aplicatiile dvs smart. Nenumarate jocuri care va vor captiva si va vor fascina
Samsung Smart TV duce jocurile la nivelul urmator, cu o selectie de jocuri senzationale, dinamice si o convergenta cu multe alte dispozitive smart. De la jocurile potrivite pentru intreaga familie, pana la cele de curse si jocuri de actiune, va puteti bucura de titluri care corespund tuturor gusturilor. Jocurile pe ecranul televizorului sunt mai distractive ca oricand, permitand conectarea cu mai multe dispozitive, inclusiv gamepaduri, aplicatii mobile si chiar dispozitive wearable. De asemenea, puteti explora jocurile recomandate chiar din meniul de dedicat. Sa inceapa jocul! Transforma televizorul intr-un centru de divertisment
Folosind functia ConnectShare, puteti viziona un continut variat, conectand pur si simplu stickul USB sau HDD-ul la televizor. Astfel va veti delecta cu filme, muzica si imagini direct pe ecranul televizorului. Creati-va propriul spatiu de divertisment
Televizoarele Samsung cu multiple porturi HDMI va permit sa creati un centru multimedia de divertisment in propria sufragerie. HDMI ofera posibilitatea de transmitere la viteza mare a datelor digitale de inalta rezolutie, de la o gama larga de dispozitive direct la televizorul dvs. Conectare Wireless simpla si rapida
Reteaua LAN wireless integrata permite conectarea la internet a televizorului Smart, fara a fi nevoie de cabluri. Cu ajutorul conexiunilor simplificate, va puteti bucura de continutul preferat direct pe televizorul dvs. Smart Samsung. Am ajuns intr-un punct in care televizorul nostru nu mai este doar o simpla forma de divertisment sau de informare. Odata cu tehnologia, aspiratiile noastre s-au schimbat. In plus, continutul a devenit atat de divers incat televizorul poate functiona ca o platforma educationala interactiva. O imensa biblioteca digitala direct din confortul casei tale. Impreuna cu EduPedia™, Samsung Smart TV redefineste modul in care studiezi, oferind intr-un singur loc o multitudine de continut interactiv, pentru prescolari, elevi si studenti. Continut pentru juniori Prescolari O solutie vine abia dupa ce ai pus intrebarea potrivita. Cu siguranta, copiii intre varstele de la un an si sase ani pun cele mai multe intrebari legate de orice subiect. EduPedia™ raspunde curiozitatilor prin povesti, cantecele, jocuri, fise de colorat si desenat iar noi te incurajam sa descoperi adevaratul potential al copilului tau. Continutul este adecvat pentru micutii de doi si trei ani, pentru copiii de gradinita (de la patru la cinci ani) si pentru cei care abia acum incep scoala (sase si sapte ani), ingloband cele cinci arii de dezvoltare: intelectuala, creativa, emotionala, dezvoltare fizica si dezvoltarea sociala. Manuale Digitale Scolari
Redefineste impreuna cu Samsung si Ascendia termenul de „teme”: televizor si teme in acelasi timp, pentru un studiu inteligent. Acceseaza materialele scolare digitale din noua sala de curs a viitorului – confortul propriei tale case. Scoala Dacobots Scolari Copilul participa activ in procesul de invatare prin intermediul acestei platforme, astfel se poate concentra mai usor in descoperirea noilor informatii. Evaluarea permanenta pe cate un subiect specific, prin mai multe exercitii, ii ajuta pe copii sa-si consolideze fara efort cunostintele intr-o maniera atractiva. Pentru fiecare arie, un profesor virtual in personajul unui robot va fi ghid pe tot parcursul exercitiilor interactive. Copiii descopera tainele Matematicii, Istoriei, Stiintei si Sanatatii in noua lume futurista Dacobots. Alaturi de robotii educationali Zalmox, HENA, G4 si Derzelis, copiii vor invata cu siguranta, dar mai mult, se vor distra facand-o. Scoala viitorului isi incepe activitatea! Continut pentru licee si universitati Samsung EduPedia™ ofera continut si pentru domeniul academic prin intermediul celor de la Khan Academy, Massachusetts Institute of Technology si Stanford eCorner. Aprofundezi sau inveti lucruri noi in ritmul impus doar de tine. De la matematica, stiinta, programare pana la istorie, arta, economie si multe altele. Poti sa inveti de acasa orice cu ajutorul unei platforme personalizate.

Vezi mai mult Cod produs: UE43KU6672UXXH