Televizor Smart LED Sony Bravia, 123 cm, 49WD757, Full HD recenzie

televizoare Smart LED Sony Bravia ieftine

Televizor Smart LED Sony Bravia, 123 cm, 49WD757, Full HD: vezi pareri despre tv, citeste recenzia si comanda la pret ieftin online. Vrei sa faci o alegere buna? Citeste recenzia televizorului si vezi cele mai bune televizoare Smart LED Sony Bravia si televizoare 123 cm la reducere.

Pareri Televizor Smart LED Sony Bravia, 123 cm, 49WD757, Full HD: cred ca acest televizor Full HD este foarte bun in ce priveste specificatiile si pretul si mai ales raportul calitate pret. A obtinut nota de 4.23/5 din 30 review-uri. Iti recomand sa vezi daca e la reducere in magazinul Emag.ro

Televizor Smart LED Sony Bravia, 123 cm, 49WD757, Full HD reduceri: cauti un pret ieftin? in mod normal, acest televizor are pretul de 2.199 Lei, insa il gasesti si mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate, transport gratuit si promotiile care va permit sa economisiti.

Buton comanda

televizoare Smart LED Sony Bravia Full HD

Mai multe poze pe Emag >>

Desciere si specificatii: Imagini superioare cu stil potrivit O calitate a imaginii care depaseste Full HD. Acces simplu la o lume de filme, emisiuni TV si aplicatii. Si un design subtire, elegant. Nu va uitati la televizor pur si simplu – faceti asta cu stil. Inalta definitie cu un plus de stralucire Full High Definition Experimentati calitatea uimitoare a imaginii noastre Full HD. Motorul de procesare unic X-Reality PRO™ de la Sony curata si rafineaza imaginile pentru o vizualizare incredibil de detaliata. Chiar si continutul redat la rezolutie mica este imbunatatit cu X-Reality PRO™ pentru a oferi o imagine de la Sony, care sa insufleteasca tot ce urmariti. Redescoperiti fiecare detaliu Procesarea imaginii X-Reality PRO™ converteste pixelii pentru claritate. Pe masura ce cadrele sunt analizate, fiecare scena este potrivita cu baza noastra speciala de date de imagini pentru a rafina imaginile si a reduce zgomotul. Arata bine oriunde Acesta este un televizor care nu domina spatiul de locuit – il imbunatateste. Perfect pentru montarea pe perete, acesta este proiectat pentru a economisi spatiu si a completa orice camera. Gasiti mai multe tipuri de divertisment care va plac Fie ca doriti sa redescoperiti un film favorit sau, pur si simplu, sa urmariti un videoclip de pe YouTube, cu un televizor Sony posibilitatile sunt nelimitate. Nu sunt necesare cabluri Nu este nevoie sa gasiti un cablu de retea. Redati in timp real prin intermediul Wi-Fi intregul divertisment preferat, de la filme la muzica, si uitati de aglomerarea de cabluri. Continut de pe smartphone pe ecranul mare Oglindirea ecranului va permite sa va bucurati de continutul si aplicatiile din smartphone-ul dvs. pe televizorul Sony. Supradimensionati toate amintirile dvs. si bucurati-va de ele pe ecranul de dimensiuni mari impreuna cu familia si prietenii. Partajati imaginile cu usurinta Photo Sharing Plus este cea mai usoara cale de partajare a fotografiilor si videoclipurilor pe ecrane mari. Copiati fotografiile preferate de pe televizor atunci cand prietenii va impartasesc momentele speciale — utilizand pana la 10 dispozitive. X-Reality™ PRO: o imagine mai curata, mai rafinata Bucurati-va de o limpezime, claritate si calitate remarcabila a imaginii pentru tot ceea ce vedeti. Combinatia noastra a tehnologiilor de reducere a zgomotului ridica tonul sunetului si elimina zgomotul din fiecare scena, astfel incat imaginea straluceste cu detalii clare. Full HD 1080p Descoperiti detaliile formatului Full HD 1080p pentru tot continutul de divertisment. De la discurile Blu-ray Disc™ la programele Catch-up TV si fotografiile de pe smartphone, puteti sa vizionati totul la claritate perfecta pe ecranul mare cu acest televizor BRAVIA®. Redare multiformat excelenta de pe USB Bucurati-va de continutul digital preferat de pe orice stick USB. Redati muzica, clipuri video si vizualizati colectiile de fotografii, toate acestea pe televizor gratie redarii multiformat excelente de pe USB. Datorita compatibilitatii cu o gama larga de codecuri, va puteti bucura de versatilitatea suprema a formatelor. Pur si simplu va conectati si puteti incepe. Gestionarea cablurilor Tineti firele ascunse. Toate cablurile dvs. pot fi aranjate frumos in spatele televizorului si ascunse in canalele din stand, astfel ca totul sa arate ordonat. Motionflow™ XR mentine cursivitatea actiunii Bucurati-va de detalii cursive si clare chiar si in secventele cu miscare rapida, cu Motionflow™ XR. Aceasta tehnologie inovatoare creeaza si adauga cadre suplimentare intre cele originale. Ea compara factorii vizuali cheie din cadrele succesive, apoi calculeaza fractiunea de secunda de actiune care lipseste. Unele modele includ si adaugarea de cadre negre pentru imagini fara neclaritati, cu un aspect cu adevarat cinematografic. Aspect subtire Designul subtire se integreaza fara efort intr-o camera de zi, permitand o montare usoara pe perete. Ecranul are un cadru ingust, cu ornamente minimaliste din aluminiu, astfel incat sa va puteti concentra asupra divertismentului cu imagini pe intregul ecran. Este combinatia ideala dintre forma si functionalitate pentru o experienta captivanta de divertisment. Divertisment wireless de exceptie cu Wi-Fi® incorporat Conectati-va usor la reteaua dvs. de acasa. Cu conectivitatea Wi-Fi® incorporata, aveti libertatea sa navigati online, sa cautati filme, sa va bucurati de canale video precum YouTube™ si sa accesati servicii precum programele TV la cerere. Mai mult, puteti sa redati in timp real divertisment din reteaua wireless de domiciliu si de pe Internet, fara a va incurca in cabluri. YouTube: Materialele video de pe internet pe ecranul mare Porniti aplicatia YouTube si vizualizati cele mai noi videoclipuri si clipuri virale muzicale pe ecranul mare al televizorului. Puteti sa va conectati pentru a accesa listele de redare, precum si pentru a vizualiza abonamentele dvs. Personalizati momentele cu Photo Sharing Plus2 Fiecare se va putea bucura de acele amintiri speciale din fotografii pe ecranul mare. Pana la zece persoane aflate in camera pot trimite in mod wireless fotografii si clipuri video scurte de pe smartphone direct pe BRAVIA®, pentru a se bucura de ele impreuna cu muzica de fundal preferata. Televizorul creeaza propria retea Wi-Fi® dedicata – ideala pentru musafiri. Continut de pe smartphone pe ecranul mare Functia de oglindire a ecranului va permite sa va bucurati de continutul si de aplicatiile din smartphone-ul dvs.3 pe televizorul Sony. Supradimensionati toate amintirile si bucurati-va de ele pe ecranul mare, impreuna cu familia si prietenii Clear Phase pentru frecvente uniforme, echilibrate BRAVIA® utilizeaza un model performant de computer pentru a analiza si compensa inexactitatile din raspunsul boxelor. Acest lucru este realizat prin „esantionarea” frecventei boxei cu o precizie mai mare. Aceste informatii sunt retransmise pentru a anula punctele extreme ale raspunsului natural al boxei – rezultand un sunet pur, natural, cu o reproducere clara si omogena a tuturor frecventelor. Transformati-va televizorul intr-un recorder digital: USB HDD REC 3 Stocati-va emisiunile TV preferate pe o unitate hard disk externa cu USB, pentru a le viziona oricand doriti. USB HDD REC permite inregistrarea temporizata printr-o singura atingere a unei transmisiuni digitale pe orice HDD cu USB cu capacitate de pana la 2 TB. In timp ce vizionati emisiunea, trebuie doar sa apasati butonul REC pentru a porni inregistrarea, care se va opri automat la finalul programului.

Vezi mai mult Cod produs: KDL49WD757SAEP