Televizor LED Sony Bravia, 102 cm, 40RD450, Full HD recenzie

televizoare LED Sony Bravia ieftine

Televizor LED Sony Bravia, 102 cm, 40RD450, Full HD: vezi pareri despre tv, citeste recenzia si comanda la pret ieftin online. Vrei sa faci o alegere buna? Citeste recenzia televizorului si vezi cele mai bune televizoare LED Sony Bravia si televizoare 102 cm la reducere.

Pareri Televizor LED Sony Bravia, 102 cm, 40RD450, Full HD: cred ca acest televizor Full HD este foarte bun in ce priveste specificatiile si pretul si mai ales raportul calitate pret. A obtinut nota de 4.69/5 din 35 review-uri. Iti recomand sa vezi daca e la reducere in magazinul Emag.ro

Televizor LED Sony Bravia, 102 cm, 40RD450, Full HD reduceri: cauti un pret ieftin? in mod normal, acest televizor are pretul de 1.599 Lei, insa il gasesti si mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate, transport gratuit si promotiile care va permit sa economisiti.

Buton comanda

televizoare LED Sony Bravia Full HD

Mai multe poze pe Emag >>

Desciere si specificatii: Inalta definitie cu un plus de stralucire Full High Definition
Experimentati calitatea uimitoare a imaginii Full HD, oriunde va aflati. Motorul de procesare X-Reality PRO Sony analizeaza, curata si rafineaza imaginile pentru o vizualizare incredibil de detaliata. Continutul redat la rezolutie mica este imbunatatit cu X-Reality PRO pentru a oferi o imagine care sa insufleteasca tot ce urmariti. Redescoperiti fiecare detaliu Procesarea imaginii X-Reality PRO converteste pixelii pentru claritate. Pe masura ce cadrele sunt analizate, fiecare scena este potrivita cu baza noastra speciala de date de imagini pentru a rafina imaginile si a reduce zgomotul. Proiectat pentru orice loc Cu un design subtire, de dimensiuni reduse, acest televizor se va potrivi perfect in camera dvs. Noi moduri de a va bucura de televiziune Obtineti mai multe de la televizorul dvs. Redati continutul dvs. preferat de pe un USB, vizualizati fotografiile dvs. pe un ecran mare si mult mai mult decat atat. X-Reality™ PRO: Redescoperiti fiecare detaliu
Descoperiti o lume captivanta de o claritate extraordinara, indiferent de ceea ce vizionati. Fiecare pixel este imbunatatit frumos de motorul nostru puternic de procesare a imaginii, in timp ce parti individuale ale fiecarei scene sunt comparate cu o baza de date speciala cu imagini care ajusteaza textura, contrastul, culorile si marginile. Bucurati-va de un zgomot de imagine redus semnificativ, indiferent ce vizionati. Full HD 1080p
Descoperiti detaliile formatului Full HD 1080p pentru tot continutul de divertisment. De la discurile Blu-ray Disc™ la programele Catch-up TV si fotografiile de pe smartphone, puteti sa vizionati totul la claritate perfecta pe ecranul mare cu acest televizor BRAVIA®. Motionflow™ XR mentine actiunea uniforma
Bucurati-va de detalii cursive si clare chiar si in secventele cu miscare rapida, cu Motionflow™ XR. Aceasta tehnologie inovatoare creeaza si adauga cadre suplimentare intre cele originale. Ea compara factorii vizuali cheie din cadrele succesive, apoi calculeaza fractiunea de secunda de actiune care lipseste. Unele modele includ si adaugarea de cadre negre pentru imagini fara neclaritati, cu un aspect cu adevarat cinematografic. Redare multiformat excelenta de pe USB
Bucurati-va de continutul digital preferat de pe orice stick USB. Redati muzica, clipuri video si vizualizati colectiile de fotografii, toate acestea pe televizor gratie redarii multiformat excelente de pe USB. Datorita compatibilitatii cu o gama larga de codecuri, va puteti bucura de versatilitatea suprema a formatelor. Pur si simplu va conectati si puteti incepe. Design subtire
Ecranul are un cadru ingust, cu ornamente minimaliste, astfel incat sa va puteti concentra asupra divertismentului cu imagini pe intregul ecran. Clear Phase pentru frecvente uniforme, echilibrate
BRAVIA® utilizeaza un model performant de computer pentru a analiza si compensa inexactitatile din raspunsul boxelor. Acest lucru este realizat prin „esantionarea” frecventei boxei cu o precizie mai mare. Aceste informatii sunt retransmise pentru a anula punctele extreme ale raspunsului natural al boxei – rezultand un sunet pur, natural, cu o reproducere clara si omogena a tuturor frecventelor. Gestionarea cablurilor
Tineti firele ascunse. Toate cablurile dvs. pot fi aranjate frumos in spatele televizorului si ascunse in canalele din stand, astfel ca totul sa arate ordonat. Auziti sunetul fotografiilor dvs. cu modul Rama foto
Transformati televizorul dvs. intr-o rama foto supradimensionata. Conectati-va la dispozitivul personal si bucurati-va de colectia dvs. de fotografii cu o selectie de moduri atractive de afisare diaporame, ceas si calendar, plus un temporizator pentru trezire. Adaugati odata cu radioul o coloana sonora sau propriile piese muzicale stocate. Transformati-va televizorul intr-un recorder digital: USB HDD REC
Stocati-va emisiunile TV preferate pe o unitate hard disk externa cu USB, pentru a le viziona oricand doriti. USB HDD REC permite inregistrarea temporizata printr-o singura atingere a unei transmisiuni digitale pe orice HDD cu USB cu capacitate de pana la 2 TB. In timp ce vizionati emisiunea, trebuie doar sa apasati butonul REC pentru a porni inregistrarea, care se va opri automat la finalul programului.

Vezi mai mult Cod produs: KDL40RD450BAEP